Форум

Тема: Як навчитися готувати коктейлі вдома?

Форум > Загальне > Розмови про кіно

Mark159

27 травня 2025, 14:43

Давно мрію навчитися готувати смачні домашні коктейлі, але не якісь там з пакетного соку, а щось красиве, з шарами, з прикрасами, як у професійних барменів. Хочу знати покрокові рецепти, точний склад і пропорції, бо кожен раз у мене щось іде не так – або занадто солодко, або навпаки кисло. Особливо цікавлять безалкогольні варіанти для сімейних свят, щось з імбирем, м’ятою, фруктами або ягідними пюре, і щоб було не просто смачно, а ще й виглядало ефектно. Якщо у когось є прості, але стильні рецепти з фото чи відео, будь ласка, поділіться! Можна і щось складніше, якщо є точний опис процесу – як змішувати, як охолоджувати, чим прикрашати, бо я новачок і поки що все роблю на око, а хотілося б мати чіткий гайд, де все розписано без зайвої філософії.

0 / 0 
ТоТ

27 травня 2025, 14:44

Один з моїх улюблених коктейлів – «Мохіто нон-алко». Ось точний рецепт: 10–12 листків м’яти, 2 ч.л. коричневого цукру, 25 мл лаймового соку, 60 мл содової, лід дроблений – до повної склянки. Все м’яти не розтирай надто сильно, тільки злегка притисни, аби не зіпсувати гіркотою. Спершу кидаєш м’яту й цукор, далі – лайм, потім – лід, і зверху доливаєш содову. Перемішуєш барною ложкою знизу вгору. Подай у хайболі з лаймом і гілочкою м’яти зверху. Це дуже освіжає і влітку, і взимку. Головне – не переборщити з м’ятою.

0 / 0 
Mark159

27 травня 2025, 14:44

Ще запитання: а якщо хочу зробити цей «Мохіто» в глечику на 4 особи, то просто множу все на чотири? І чи можна замінити содову на тонік, бо у нас в магазині її немає? Дуже цікаво, як зміниться смак.

0 / 0 
ТоТ

27 травня 2025, 14:45