Форум

Тема: Адвокат по господарських справах - хто користувався?

Форум > Общее > Разговоры о кино

Mark159

28 декабря 2025, 10:13

Маємо спір з постачальником через неякісний товар, сума позову пристойна. Директор хоче зекономити і відправляє в суд мене, типу там все просто, договір є. Я не юрист, максимум претензію напишу. Чи реально виграти господарський суд без профільного захисника, чи нас там розмажуть? Боюсь, що скупий платить двічі, але шеф вважає, що адвокати просто деруть гроші ні за що. Хто судився самостійно, які шанси?

0 / 0 
ТоТ

28 декабря 2025, 10:14

Ідея йти самому - це шлях в нікуди. Господарський процес - це суцільна математика і процедура. Я раз спробував зекономити, скачав шаблон позову. Суддя завернув його без розгляду через помилки в розрахунках пені. Поки виправляв, опонент вивів активи. Адвокат потрібен, щоб ловити іншу сторону на порушеннях. Там нюансів море: від строків до доказів. Якщо на тому боці буде профі, тебе задавлять процесуально.

0 / 0 
Mark159

28 декабря 2025, 10:14

Ось ці процесуальні моменти мене і лякають найбільше. Я відкрив кодекс і зрозумів, що там чорт ногу зламає. Питання тепер, як вибрати адекватного спеца? Ринок перегрітий, всі обіцяють 100% перемогу. Як перевірити кваліфікацію до суду? Не хочеться заплатити аванс і отримати формальну присутність. І що по грошах? Одні просять фіксу, інші погодинно. Як не переплатити за повітря? Мені треба, щоб він реально гриз землю за наші гроші, а не просто пересилав документи. На що дивитися при першій зустрічі?

0 / 0 
ТоТ

28 декабря 2025, 10:15

Дивись на стратегію, а не на обіцянки. Адекватний юрист ніколи не гарантує перемогу, бо рішення приймає суддя. Ми працювали з компанією Альва Прайвесі, де кваліфікована допомога адвоката з господарських справ https://alvaprivacy.ua/ua/poslugi/commercial/advocate починалася з чесного аудиту ризиків. Якщо тобі з порога кажуть, що справа виграшна на 100%, тікай від таких.